lauantaina, marraskuuta 03, 2012

Hienosti lauantai lähtee käyntiin

Käynnistin klassisen musiikin Spotify-listani, olen sitä tässä kuunnellut. Omia klassisen musiikin suosikkejani olen laittanut tähänkin listaan, se on minulle hyvin tärkeää. Klassista olen kuunnellut koko pienen ikäni, ei se olisi mahdollistakaan, jos äiti ei olisi minua siihen opettanut. Minulla on aina mukavaa, varsinkin tänään. Aamulla on hiljaista, mutta annas olla, kun ihmiset lähtevät koirien kanssa liikenteeseen, sitten on kyllä kaduilla ja kevytväylillä liikettä. En tiedä, lähdenkö täyden evankeliumin tilaisuuteen iltapäivällä, voi hyvinkin olla, että lähden! En ole suunnitellut kuin pienen osan kerrallaan, mutta ihan hyvä näin. Musiikkia voi kuunnella, se on mahtavaa! Olen tosi iloinen, jos pyhälauantai menee hyvin, se on mahtavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti