perjantaina, maaliskuuta 07, 2014

Perjantaina

On ihan mukavaa, kun meillä on hauskaa! Mä olen tässä kuunnellut klassista musiikkia osan ajasta, siitäkin pidän kovasti. Onneksi sitä on melkoisen kaikkiruokainen ton musiikin kanssa! Ei lukitse itseään ahtaaseen poteroon musiikin suhteen vaan ihan laidasta laitaan kaikki käy. Olen onnellinen tänään, kun kaikki on hyvin, kurkku tosin on kipeä, mutta ei se mitään, ehkä se vähän hidastaa mun tahtiani, mutta olen kuitenkin iloinen tässä ja nyt! Tänään mä haen tagivaihtoon tarvikkeet ja teen hyvällä mielellä vaihdon, se saa kaiken hyväksi! Ai niin, tänään tulee vuosi siitä, kun olin Halikossa Tarjan-päivillä, sitä ennen jännitin, saanko kaikki asiat hoidettua Jarin tauon aikana! Muisto siitä elää edelleen, näin se on ja menee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti