sunnuntaina, marraskuuta 10, 2013

Iloinen Turku-fiilis

Oli mulla kyllä niin iloinen Turku-fiilis lauantaina, en edes muista, milloin se olisi ollut näin hieno! Aamupäivällä ennen yhtätoista olin Turussa, vähän aikaa mun täytyi odottaa ennen kuin pääsen Amarilloon syömään. Wiklundillakin tuli käytyä, söin pienen tomaatti-mozzarellaleipäsen, joka oli tosi hyvä. Amarillon hampurilainen oli tosi hyvä, mutta se oli niin iso, ettei sitä tahtonut jaksaa syödä. Katariinan hautausmaalla tuli kans käytyä, siellä kierrellessä meni hyvä tovi. Kyllä noi mun uudet fanitavarani saivat Turun päässä aikaan aikamoisia reaktioita, varsinkin pikavuoron kuljettaja reagoi heti. Kyllä mua hymyilytti, kyllä näihin reaktioihin on niin tottunut vuosien kanssa, kun on Tepsiä kannattanut. Ja vielä se onnellinen juttu, että sain kulkea tutun kuljettajan kanssa, se oli tosi mukavaa!

1 kommentti: